خرچنگ دست‌وپا چلفتی

عنوان لاتین
Clumsy Crab

کتاب «خرچنگ دست‌وپا چلفتی» داستان خرچنگی‌ست که چنگال‌های تیزی دارد و همین چنگال‌ها برایش دردسرهای زیادی درست می‌کند، تا جایی که از گروه دوستان طرد می‌شود و آرزو می‌کند کاش موجود دیگری بود یا دست‌ها و بازوهای دیگری داشت.

اما در طول داستان با شناخت درست توانایی‌اش و استفاده‌‌ صحیح از این توانایی در مسیر درست، نه تنها خودِ حقیقی‌اش را می‌پذیرد، بلکه مورد تحسین دیگران هم قرار می‌گیرد.

درباره نویسنده- تصویرگر کتاب «خرچنگ دست‌وپا چلفتی»

روث گالووِی، نویسنده و تصویرگر انگلیسی،‌ از هشت سالگی می‌دانست قرار است هنرمند شود و حالا کتاب‌های زیادی برای بچه‌ها دارد. او نگارش مجموعه‌ «داستان‌های زیر آب» را از سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز كرده و تا حالا هفت جلد از این مجموعه منتشر كرده است. این کتاب با ترجمه‌ «علی مولوی» در مجموعه‌ «کتابِ چ» (واحد کودک و نوجوان نشرچشمه) منتشر شده است. از این مجموعه به جز «خرچنگ دست‌وپا چلفتی»، کتاب‌های «هشت‌پا گیگیلی»، «ماهی بی‌قرار» و  «کوسه‌ی خندان» هم به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

برگردان
علی مولوی
تصویرگر
Ruth Galloway, روث گالووی
تهیه کننده
فریبا دیندار
سال نشر
۱۳۹۷
ناشر
نویسنده
Ruth Galloway, روث گالووی
پدیدآورندگان
گروه سنی
فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال
Submitted by editor3 on